Astronomi ve Uzay Bilimleri

-Haberler
-Resimler
-Linkler

Kitap ve Popüler Yayınlar

Djurasevic, G., Ba?türk, Ö., Latkovic, O., Y?lmaz, M., Çal??kan, ?., Tanr?verdi, T., ?enavc?, H.V., K?l?ço?lu, T., Ekmekçi, F. , Photometric Analaysis of HS Aqr, EG Cep, VWLMi and DU Boo, 2013, AJ, 145, 80

Doç. Dr. Berahitdin Albayrak, Ara?. Gör. Asl? Elmasl?, UZAY SAATLER?: ATARCALAR, 2007, Popüler Bilim Dergisi, say?. 156, syf 22

Doç. Dr. Berahitdin Albayrak, Doç. Dr. Selim O. Selam ve Yrd. Doç. Dr. Zekeriya Müyessero?lu, 29 Mart Tam Güne? Tutulmas?, 2006, Popüler Bilim Dergisi, say? 145, syf. 34

Doç. Dr. Berahitdin Albayrak, Ara?. Gör. Asl? Elmasl?, Gökyüzünün Gizemli Ziyaretçileri: Kuyrukluy?ld?zlar, 2006, Popüler Bilim Dergisi, say? 148, syf. 38

Doç. Dr. Berahitdin ALBAYRAK, Bombalanan Kuyruklu Y?ld?z: Tempel-1, 2005, Popüler Bilim Dergisi, say? 138, syf. 32

Doç. Dr. Berahitdin Albayrak ve Ara?. Gör. Asl? Elmasl?, EVREN’DE YALNIZ MIYIZ?, 2005, Popüler Bilim Dergisi, say? 136, syf. 32

Doç. Dr. Berahitdin Albayrak ve Tu?ça ?ener, Evrenin En Parlak Y?ld?z?: Pistol (Tabanca) Y?ld?z?, 2005, Popüler Bilim Dergisi, say? 139, syf. 42

Ayd?n, C., Albayrak, B. , Handal, E., Ne Y?ld?z Ne Gezegen: Kahverengi Cüceler, 2001, TÜB?TAK Bilim ve Teknik Dergisi, cilt. 398, s. 28-34

Anasayfa | Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü | A. Ü. Rasathanesi | Asart | Gökbilim | Forum | Arama ve Sözlük

Web Tasarım: ASART    PHP&MySQL: Mesut YILMAZ - Her Hakkı Saklıdır - 2005